Linneaushof
Driewieler met naam
SpeeltentXL
Loopfiets met naam
loopfietsen.nl De grootste loopfiets shop van Nederland! Loopfietsen.nl
Zoek je loopfiets

Loopfiets top 5
Kleurplaten

Zin om een loopfiets te kleuren, kijk dan nu bij een van onze vele Loopfiets kleurplaten.

Loopfiets kleurplaten
Meest gestelde vragen
Hieronder vind je alle antwoorden op je vragen. Kan je het antwoord niet vinden?
Ga dan direct naar contactformulier of bel ons op tel. 0541-228004
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
    • Is het product op voorraad?

      Wij hebben een centraal magazijn met onze produkten. De voorraad van het magazijn is gekoppeld aan de website. Bij elk produkt staat direct aangegeven of het produkt op voorraad is. Daarnaast vermelden we direct erbij wanneer u het product zal ontvangen.

    • Wat zijn de verzendkosten?

      De meeste produkten worden gratis verstuurd. Bij elk produkt staan de verzendkosten direct aangegeven. Zo weet je direct wat je moet betalen en zijn er geen verborgen kosten.

    • Kan ik makkelijk ruilen/retourneren?

      Ruilen of retourneren is geen enkel probleem. Je mag het product 30 dagen op zicht hebben.(zie hoofdstuk: verzendkosten). En je kunt zonder opgaaf van reden je produkt retourneren (zie hoofdstuk ruilen en retouren) 

    • Krijg ik snel mijn geld retour?

      Ja, wij storten binnen 2 werkdagen het geld aan u retour. (zie ruilen en retouren)

    • Heb ik garantie?

      Ja uiteraard heb je garantie op je aankoop. Bij elk product staat het garantietermijn aangegeven. Met alle leveranciers hebben wij goede afspraken om garantie zaken zo snel mogelijk op te lossen. (zie ook garantie en defecten)

  • Verzendkosten
    • Verzendkosten Nederland

      Verzending door heel Nederland is gratis bij een bestelling vanaf 19,95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van 3,95.

    • Verzendkosten BelgiŽ?

      Verzending door heel België kent een extra toeslag van € 1,95 per bestelling op de normale tarieven voor verzending. Deze zijn gratis bij een bestelling vanaf € 19,95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van € 3,95. 

    • Verzendkosten buiten NL en BE?

      Voor bestellingen buiten Nederland en België, gelden er verschillende tarieven. Deze extra toeslag wordt automatisch getoond bij jouw landkeuze in stap 2 van het boekingsproces.

    • Krijg ik mijn verzendkosten retour als ik in 2 shops bestel?

      Indien je in 2 of meer webshops op dezelfde dag besteld en in 1 van de shops kom je in aanmerking voor gratis verzenden, dan sturen wij het andere pakket gratis mee. Vul in dat geval in het veld opmerkingen jouw bestelnummer in en wij storten de door jou teveel betaalde verzendkosten terug op jouw rekening. 
      Voorwaarde hierbij is dan wel dat beide bestellingen op dezelfde dag voor uiterlijk verzendtijdstip bij ons binnen zijn, zodat we de pakketten ook samen kunnen versturen.

  • Bezorgen
    • Wie bezorgt onze pakketten?

      Wij verzenden alle pakketten standaard met POSTNL, één van Europa's meest toonaangevende dienstverleners op de briefpost- en pakketmarkt. 

    • Bezorgdagen en bezorgtijden

      POSTNL bezorgt onze pakketten van maandag t/m zaterdag van 8:00 tot 19:30 uur.

    • Track & Trace

      Op de dag vóór de geplande bezorging kun je via de website van POSTNL jouw levering volgen. Vanaf 20.00 uur kun je een indicatie zien van de bezorgtijd. Deze kun je raadplegen via de link die je hebt ontvangen, nadat we jouw bestelling hebben ingepakt en verzonden of dit bekijken via www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace.

    • Bezorgen in het buitenland

      Momenteel leveren wij standaard de bestellingen in Nederland en België. Daarbij bieden wij ook de mogelijkheid om bestellingen te versturen naar: Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. Voor verdere opties en mogelijkheden kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

    • Niet thuis, wat gebeurt er dan?

      Wanneer POSTNL het pakket niet bij je thuis kan afleveren op dinsdag tot en met zaterdag, wordt deze standaard aangeboden bij jouw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij jou aan. Wanneer jij en jouw buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat waar je het pakket gedurende 3 weken kunt afhalen. 

    • Burenlevering

      Alle bestellingen worden standaard door ons met burenlevering afgeleverd. Dat betekent indien je niet thuis bent, POSTNL het pakketje probeert af te geven bij een van je buren. Helaas hebben wij geen invloed bij welke buren dit zou moeten. Indien je niet wenst dat jouw bestelling bij een van de buren zal worden afgeleverd, dient je dit aan te geven bij het veld 'opmerkingen' in het bestelproces. 

    • Bezorging tijdens feestdagen

      Ook rond de feest- en gedenkdagen streven wij ernaar om jouw pakket op tijd te bezorgen. Je kunt ons daarbij helpen door jouw bestelling tijdig voor een feestdag te plaatsen. Houdt rekening met de eventuele wijzigingen in het bezorgschema van POSTNL. De geplande afleleverdatum staat ook altijd in het bestelproces vermeld. Mocht je meer informatie over de actuele bezorgdagen willen hebben, dan kun je contact opnemen met onze 0541-228004.  

    • Bestelling afhalen

      Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in Oldenzaal. U dient dit wel vooraf aan te geven, aangezien ons magazijn zich op een andere locatie bevindt.

  • Bestellen
    • Tot hoe laat kan ik bestellen?

      Bij elk product staat exact aangegeven de levertijd in dagen, dit geldt voor zowel Nederland als België. Bij bestellingen met 1 dag levertijd, welke besteld zijn op maandag t/m donderdag voor 21:20 uur worden dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen op vrijdag voor 17:30 uur, worden nog op vrijdag verzonden. Bij een bestelling in het weekend worden de pakketten op maandag verstuurd en dinsdag afgeleverd. Hieronder staat een overzicht per dag.

      Maandag voor 21:20 uur besteld, dinsdag in huis.
      Dinsdag voor 21:20 uur besteld, woensdag in huis.
      Woensdag voor 21:20 uur besteld, donderdag in huis.
      Donderdag voor 21:20 uur besteld, vrijdag in huis.
      Vrijdag voor 17:30 uur besteld, zaterdag in huis.
      Zaterdag besteld, dinsdag in huis.
      Zondag besteld, dinsdag in huis.

    • Zelf afleverdatum kiezen

      In stap 2 van het bestelproces staat de eerst mogelijke afleverdatum automatisch aangegeven. Wil je graag je bestelling op een andere datum afgeleverd krijgen, dan kun je in de kalender eenvoudig de door jou gewenste datum kiezen. In verband met logistieke redenen kun je drie maanden vooruit plannen.

    • Zit er een factuur in de verpakking?

      Bestellingen die wij versturen, bevatten nooit een factuur maar een pakbon. Op onze pakbon wordt alleen het afleveradres aangegeven en welk product er verzonden is (zonder prijs). Indien de ontvanger niet de persoon is die heeft besteld, weet hij of zij derhalve niet van wie het pakket afkomstig is. Wanneer de ontvanger bij ons informeert naar de afzender zullen wij eerst contact met de verzender gaan opnemen.

    • Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

      Om jou zoveel mogelijk op de hoogte te houden van je bestelling, ontvang je van Loopfietsen.nl één werkdag voor aflevering een e-mail ter bevestiging van de bezorging. In deze e-mail staat dat jouw bestelling met succes is verzonden en staat tevens de track-and-trace code vermeld, zodat je de levering kunt volgen.  

    • Afleveren op een ander adres?

      Dat is mogelijk. Je kunt bij de bestelprocedure eerst je eigen adresgegevens invullen, vervolgens vind je onderaan deze pagina een extra optie “Afwijkend afleveradres”. Wanneer je deze aanvinkt, kun je een ander afleveradres aangeven.

    • Kadopapier

      Vele producten zijn verpakt in een grote stevige dozen, die gelijk geschikt zijn voor verzending. Het inpakken in kadopapier is niet mogelijk i.v.m. beschadiging van het kadopapier tijdens verzending. 

  • Betalen
    • Veilig betalen

      Het is mogelijk om op 2 manier te betalen. Het gemakkelijkst en veiligst gaat dit via Ideal. Naast Ideal kun je tevens kiezen voor "vooruitbetaling". Je dient dan zelf het geld over te maken naar ons rekeningnummer. 

      In het bestelproces worden vanaf stap 2 je gegevens beveiligd. Je kunt dit zien doordat er een slotje verschijnt in je browser en i.p.v. http voor ons webadres verschijnt er https.

    • Hoe werkt betalen met I-Deal?

      Betalen met Ideal kan in een paar gemakkelijke en snelle stappen.

      • Je kiest een product uit de webshop en doet deze in de winkelwagen
      • Je voert alle gevraagde gegevens in en gaat verder naar stap 4
      • Selecteer de bank waar je normaliter de bankzaken al online regelt
      • Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van jouw bank
      • De relevante gegevens van jouw aankoop zijn al ingevuld
      • Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed
      • Je ontvangt een bevestiging van betaling van de bank (direct op het scherm).
      • Je keert vanzelf terug naar de webshop, bestelling en betaling zijn geslaagd
      • Daarna ontvang je van ons ook een bevestiging van de bestelde producten (mocht dit uitblijven, neem dan contact op met onze klantenservice via 0541-228004)

       
    • Is iDeal veilig?

      Het is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren. iDeal wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken en met iDeal behoudt je controle en overzicht op je betaling.

    • Hoe werkt betalen met een Creditcard?

      Betaling met een creditcard is een veel gebruikte en zeer eenvoudige manier van betalen op het Internet. Loopfietsen.nl brengt hiervoor echter wel transactiekosten in rekening van € 1,99 per transactie.

      Hoe werkt het?

      • Loopfietsen.nl gebruikt voor de afhandeling van creditcardbetalingen een externe partij, nl. Ogone.
      • Nadat je de bestelling bevestigd hebt, word je automatisch doorverwezen naar de beveiligde website van Ogone. Hier selecteert je met welke creditcard je wilt betalen en geef je de benodigde gegevens in.
      • Als jouw betaling is voltooid, word je teruggeleid naar de website van Loopfietsen.nl, waarna jouw bestelling wordt verwerkt.

    • 3-D Secure en SecureCode bij Creditcard betaling

      Betalen met een creditcard is extra veilig door het gebruik van 3-D Secure (Verified by Visa en MasterCard SecureCode). Deze technologieën vormen een extra stap bij het plaatsen van jouw bestelling. Je wordt beschermd tegen misbruik van jouw creditcardnummer, omdat je vóór de betaling je identiteit bevestigd.

      Het type digitale handtekening is afhankelijk van jouw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn of een pincode, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

    • Hoe werkt betalen met Maestro, Bankcontact/Mister Cash?

      Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.Mister Cash is een algemeen geaccepteerde betaalwijze in België. De werking is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL. De betaling start door het invoeren van het kaartnummer dat op de voorkant van de bankpas staat en de vervaldatum ervan. Vervolgens moet de betaling bevestigd worden via het beveiligingsmiddel van de bank van de klant. Bijvoorbeeld via een paslezer met pincode. 

    • Wat houdt bestellen op basis van vooruitbetalen in?

      Wanneer je kiest voor de optie vooruitbetalen, maak je het verschuldigde aankoopbedrag naar onze rekening over aan de hand van de factuurgegevens die je ontvangt na afronding van jouw bestelling. Alleen met een Rabobank rekening kunnen wij garanderen dat het product nog dezelfde dag verstuurd kan worden (mits betaald voor 16 uur). Bij iedere andere bank duurt het gemiddeld 1 werkdag voordat het geld bij ons is ontvangen en het product verzonden kan worden. Voor België geldt ongeveer 3 werkdagen voordat het geld bij ons op de bankrekening staat bijgeschreven. Mocht je het product de volgende dag wensen te ontvangen dan raden wij aan te kiezen voor een van de andere betalingsmogelijkheden.

    • Kan ik ook achteraf betalen?

      Helaas is dit niet mogelijk. De betaling moet geheel aan ons voldaan zijn voordat wij de producten kunnen versturen.

    • Is er kwantumkorting?

      Bij grote bestellingen verzoeken wij je contact met ons op te nemen, om een passend aanbod voor je te maken.

  • Ruilen en retourneren
    • Zichttermijn

      Je hebet een wettelijk zichttermijn van 14 dagen. Bij Loopfietsen.nl geven wij jou een zichttermijn van 30 dagen waarbinnen je een product kunt retourneren. Indien je een product vroegtijdig aanschaft in verband met een verjaardag of feestdag en het zichttermijn is langer dan 30 dagen, kun je een verzoek indienen voor een langer zichttermijn. Je kunt dit dan bij het veld 'opmerkingen' in het bestelproces melden. Wij zullen deze dan per e-mail aan jou bevestigen.

    • Onze retourprocedure vanuit Nederland

      Indien je besluit het aangeschafte product retour te sturen, binnen de zichttermijn van 30 dagen, adviseren wij eerst contact 0541-228004 met ons op te nemen voor een snelle en adequate afhandeling. Je kunt het product ongemonteerd en in een ongeopende verpakking retourzenden naar:

      Loopfietsen.nl
      Ainsworthstraat 16
      7575 BT Oldenzaal

      Nederland.

      De verzendkosten van het retourneren zijn voor jou eigen rekening. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

    • Onze retourprocedure vanuit BelgiŽ

      Vanuit België kun je het bij  Loopfietsen.nl gekocht artikel ongemonteerd en in ongeopende verpakking retourzenden naar:

      Loopfietsen.nl
      Ainsworthstraat 16
      7575 BT Oldenzaal
      Nederland  

      De verzendkosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

    • Voorwaarden om bestellingen te retourneren

      Je mag het product gekocht bij Loopfietsen.nl retourneren indien je voldoet aan de volgende voorwaarden:

      • Je het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van jouw bestelling.
      • Het artikel onbeschadigd is.
      • Je de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking inclusief de ontvangen cadeaus en/of accessoires.
      • Je het artikel voorafgaand telefonisch of per mail aanmeldt om te retourneren.
      • Je het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, ongemonteerd en ongebruikt kunt retourneren. 
    • Kan ik mijn bestelling omruilen?

      Je kunt bij ons het gekochte product omruilen voor een ander product binnen de gestelde zichttermijn van 30 dagen. Je doorloopt de stappen van retourneren en geeft aan dat u het product wenst om te ruilen voor een ander product van één van onze webshops. Mocht het product duurder zijn dan het tegoed bij ons, dan dien je bij te betalen, hiervan word je via e-mail op de hoogte gesteld. Je dient dit bedrag zo spoedig mogelijk aan het door ons opgegeven banknummer over te maken. Wanneer dit bedrag en jouw retourartikel bij ons ontvangen is, zullen wij het uitgekozen nieuwe product direct aan je versturen. Is het product niet voorradig, dan wordt deze zo spoedig mogelijk naar jou verstuurd. 

      Voorwaarde is wel dat het product dat je terugstuurt, ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestuurd kan worden. 

    • Hoe snel krijg ik mijn geld retour?

      Zodra wij jouw bestelling in goede orde hebben ontvangen op ons retouradres, wordt het betaalde bedrag minus de verzendkosten naar jouw rekening teruggestort. Wij storten dan binnen 2 werkdagen jouw geld retour. Je ontvangt een bevestiging van ons wanneer wij het geld hebben teruggestort. 

    • Verkeerd artikel ontvangen

      Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor je gaan oplossen. Je kunt ons hiervoor contacteren op 0541-228004 (tijdens kantooruren) of via info@loopfietsen.nl.

    • Losse onderdelen nabestellen

      Voor de meeste artikelen in onze webshop kunnen we ook losse onderdelen leveren. Wanneer je een onderdeel mist bij een van de bij ons gekochte producten, dan kun je een prijsopgave aanvragen via info@loopfietsen.nl. Wij berichten je dan spoedig over de verschillende mogelijkheden. 

    • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van bestellingen?

      Indien het een retourneren van jouw bestelling of een deel van jouw bestelling te maken heeft met een defect of beschadigd product, dan komen deze kosten voor rekening van Loopfietsen.nl. Indien je afziet van de aankoop omdat het product niet bevalt of een andere reden betreft, zullen wij het volledige bedrag (exclusief eventueel betaalde verzendkosten) minus de kosten van retourzending van € 6,95 (indien deze naar ons antwoordnummer is verstuurd) restitueren wanneer het product bij ons retour is gekomen.

  • Garantie en defecte producten
    • Garantie

      Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Bij de producten geven wij de garantie termijn aan. Bij elk product staat in de gebruiksaanwijzing exact aangegeven waar de volledige garantie op van toepassing is. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. De factuur die je per e-mail hebt ontvangen in de bevestiging van je bestelling, die je ontvangt na plaatsing van je bestelling, is jouw garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

    • Er ontbreekt een onderdeel

      Wanneer er een onderdeel ontbreekt, kunnen wij deze vaak spoedig vanuit eigen voorraad aan je naleveren. In sommige gevallen dienen wij het onderdeel bij te bestellen bij de leverancier. In beide gevallen zullen wij je uitgebreid informeren over de levertijden. Graag zien we een e-mail bericht tegemoet met zoveel mogelijk informatie, bijvoorbeeld een foto van de handleiding met een cirkel om het nog te ontvangen onderdeel. 

    • Ik heb mijn bestelling met een defect/beschadiging ontvangen.

      We proberen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verpakken en door te geven aan POSTNL. Toch kan het voorkomen dat een product door transport of reeds bij de fabricage een defect/beschadiging heeft. We betreuren dat je een defect/beschadigd product hebt ontvangen en zullen dit probleem dan ook zo snel mogelijk voor je op te lossen. Voor een snelle en adequate afhandeling, vragen we je een e-mail te sturen naar info@loopfietsen.nl. In deze mail vragen we je de volgende zaken te vermelden/ toe te voegen: 

      • Ordernummer (indien niet bekend graag de afleverpostcode)
      • Foto van het defect
      • Indien mogelijk het nummer van het defecte onderdeel (zoals in handleiding beschreven).
      • De batchcode van het product, te vinden op het artikel op de doos.

      Wij zullen jouw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

    • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

      Heb jij een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor jou gaan oplossen. Je kunt ons hiervoor contacteren op 0541-228004 (tijdens kantooruren) of via info@loopfietsen.nl.

    • Losse onderdelen nabestellen

      Voor de meeste artikelen in onze webshop kunnen we ook losse onderdelen leveren. Wanneer je een onderdeel mist bij een van de bij ons gekochte producten, dan kun je een prijsopgave aanvragen via info@loopfietsen.nl. Wij berichten je dan spoedig over de verschillende mogelijkheden.

    • Het lukt mij niet om een product te monteren.

      Wanneer het monteren van een product niet geheel naar wens gaat kan dit zeer frustrerend zijn. Wij willen je graag van dienst zijn en je voorzien van enkele tips rondom de montage. Je kunt daarvoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice (0541-228004) of een bericht sturen aan info@loopfietsen.nl.

  • Klantenservice
    • Telefonische bereikbaarheid

      Loopfietsen.nl is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar via e-mail. Wij streven er naar om binnen 1 werkdag te reageren. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur op telefoonnummer 0541-228004.

    • Je hebt een klacht?

      Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij Loopfietsen.nl koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen, waar dit mogelijk is!

    • Bereikbaarheid per e-mail

      Voor vragen of advies, kun je ons ook per e-mail bereiken via info@loopfietsen.nl. Onze medewerkers zullen proberen om je zo snel mogelijk een reactie te geven. E-mails die wij ontvangen in het weekend, zullen op maandag beantwoord worden. 

    • Postadres

      Loopfietsen.nl
      Postbus 171
      7570 AD  Oldenzaal
      Nederland

    • Bezoekadres

      Loopfietsen.nl
      Ainsworthstraat 16
      7575 BT  Oldenzaal
      Nederland

      Let op: Bij afhalen van uw bestelling dient u dit vooraf te melden.

    • Kan ik bij meerdere shops bestellen?

      Het is mogelijk in meerdere shops te bestellen. Je dient per shop af te rekenen. De verzendkosten worden dan verrekend.

  • Over ons
    • Bedrijfsgegevens

      Loopfietsen.nl is een onderdeel van XLshop group B.V. te Oldenzaal.

      Website: home
      E-mail: info@loopfietsen.nl

      Nederland:
      Handelsregister 54277639
      BTW nummer NL851240045B01
      Rabobank 1664.37.271

      Belgie:
      BTW nummer 0535.635.879
      Voor overige landen:
      IBAN-number: NL13 RABO 0166 4372 71
      SWIFT/BIC CODE: RABONL2U

    • Keurmerk

      Wij zijn het volledig eens met de voorwaarden van keurmerken als thuiswinkelwaarborg en handelen ook naar de voorwaarden hiervan. Echter zijn wij van mening dat de zeer hoge kosten die we moeten maken om een keurmerk te mogen voeren niet meer van deze tijd is.

    • Beoordelingen

      Na aankoop word je in de gelegenheid gesteld om een beoordeling achter te laten. Dit is geheel vrijblijvend. Met jouw beoordeling help je ons de kwaliteit te waarborgen en te verbeteren. Zo kunnen wij de juiste producten en service blijven waarborgen.

  • Op voorraad
    • Heeft u eigen voorraad?

      Al onze producten liggen in ons eigen magazijn en worden dagelijks verstuurd en aangevuld.

    • Hoe zie ik of het product op voorraad is?

      Onze website is volledig geautomatiseerd en gekoppeld aan onze magazijnvoorraad. Bij elke bestelling past de voorraad zich automatisch aan. Bij elk product zie je direct of het product aanwezig is en de levertijd binnen 1 werkdag gerealiseerd kan worden.

    • Scholen en kinderdagverblijven
      • Kan ik op rekening betalen?

        Onze scherpe tarieven laten het niet toe om op rekening te betalen. Je kunt de bestelling plaatsen via vooruitbetalen. Na ontvangst van de betaling van uw factuur wordt je bestelling verzonden.

      • Kwantumkorting

        Bij grote bestellingen verzoeken wij je contact met ons op te nemen, om een passend aanbod voor je te maken.

         

         

         

      • Bestellen bij meerdere shops

        Het is mogelijk in meerdere shops te bestellen. Je dient per shop af te rekenen. De verzendkosten worden dan verrekend.

    Loopfietsen.nl - De grootste loopfiets shop van Nederland!